Jeżeli towar zakupiony w naszej hurtowni online posiada wady fizyczne lub jest niezgodny z zamówieniem, Klient może złożyć reklamację w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

W przypadku towarów wadliwych bądź uszkodzonych fabrycznie gwarantujemy wymianę na towar pełnowartościowy.

W przypadku gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody nie przyjmując towaru.

 I ETAP

  • W celu złożenia reklamacji na produkt zakupiony w naszej hurtowni, należy pobrać odpowiedni formularz reklamacyjny, uzupełnić go i przesłać na adres reklamacje@firankihurt.pl

Formularze reklamacyjne (prosimy wybrać odpowiedni):

  1. W przypadku towarów wadliwych/ uszkodzonych (pobierz),

  2. W przypadku towaru niezgodnego z zamówieniem (pobierz),

  3. W przypadku braku produktów (pobierz),

  4. W przypadku nie otrzymania paczki/paczek (pobierz).

II ETAP

  • W ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego Klient zostanie przez nas poinformowany o wyniku postępowania reklamacyjnego.

  • Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie wówczas bezzwłocznie wysyłamy nowy towar (jeśli jest on dostępny) lub zwracamy pieniądze na konto bankowe.

  • Jeśli reklamacja zostanie uznana za bezzasadną wówczas przedstawimy szczegółowe uzasadnienie.

Zwrotów nie przyjmujemy, jeżeli produkty zostały poplamione, zabrudzone przez klienta oraz gdy posiadają zapach na skutek palenia tytoniu bądź prania i noszą ślady użytkowania.

UWAGA! Tylko pełne wypełnienie formularza gwarantuje rozpatrzenie reklamacji.

Każde zgłoszenie reklamacyjne jest rozpatrywane indywidualnie!

W razie wątpliwości i dodatkowych pytań związanych z procedurą reklamacyjną zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod nr tel 579 107 068 lub na adres e-mail reklamacje@firankihurt.pl